canonfényképezőgpsmobiltelefonokosórasporttablet pc

Hurrá, nyaralunk!

6 Perc olvasási idő

Relax
A 21. században élő embereknek már természetes az egyszerre több fronton helytállás fogalma. Minden médiából áramlik a megfelelési kényszer, legyünk csinosak, legyünk kiváló munkaerő, tökéletes családanya/családapa és minta feleség/férj. Ez a ránk erőltetett modell valójában folyamatos elégedetlenséget vált ki, hiszen a nap 24 órából áll mindenki számára, viszont a kritériumokhoz történő igazodáshoz a duplája sem lenne elég. Pontosan ezért van szükségünk arra, hogy az éves szabadságunkat a számunkra lehető legmegfelelőbb módon töltsük, hiszen a testi-lelki feltöltődéssel újult erőre kapunk és könnyebben teszünk eleget a mindennapi kihívásoknak.
 Hurrá, utazunk!
Korábban már írtunk az otthon eltöltött szabadság adta lehetőségekről és hogy mennyire szubjektív, ki-hogyan képzeli el a pihenést. Ha mégis úgy döntünk, utazni szeretnénk ,mindenképpen beszéljük meg kinek-mik az igényei, melyek azok a helyek, ahova szívesen eljutnánk. Lehet ez egy wellness szálloda, természetbarátoknak kemping, külföldi fehér tengerpartos paradicsomi miliő, de akár egy kisebb osztrák tó partja, hangulatos környezetben, vagy történelmi helyszínek, városnézés céljából az adott kultúra megismerése okán. Ne felejtsük el, némelyek az aktív pihenést részesítik előnyben, de akadnak olyanok, akiknek inkább a passzív pihenés okoz örömöt, egy szállodai medence, vagy tenger partján. A lehetőségek tárháza végtelen. Manapság nem ritka a ténylegesen sport tevékenységhez kötött úti cél megválasztása, a teljesség igénye nélkül lehet hegymászás, túrázás, futás, biciklizés, de akár búvárkodás is az adott hobbi.  A legfontosabb, hogy olyan úti célt válasszunk, ahol mindenki azt teheti, amit szeret.
Pakolj össze időben!
Az utazás előtti néhány nap várakozással és izgalommal teli időszak. Már egy ideje megszerveztünk mindent, mégis úgy szeretnénk elindulni, hogy otthon, a munkahelyen minden rendben legyen és semmit sem akarunk otthon hagyni. Éppen ezért, hogy megkönnyítsük magunknak ezt a helyzetet, gondoljuk át előre mire lesz szükségünk és ne csomagoljuk be a fél háztartást, ruhatárat. Persze ez nagyban függ a nyaralás jellegétől is, ahol nagyobb családok utaznak ott ez a kérdés kissé bonyolultabb, de felkészülten minden sokkal flottabbul megy. Egy jó bőrönd pedig a lehető legjobb barátunk, amelyben szépen rendszerezni tudjuk ruháinkat és egyéb kiegészítőinket. Olyan, mint a csokoládé, bármilyen márkájú, színű, formájú is legyen, ha megtaláljuk az igazit, imádni fogjuk, legalább olyan boldogságérzetet nyújt. Egy szuper gurulós bőrönd szettel az egész család cuccainak bepakolása és szállítása semmiség lesz.

Aktív pihenés, nélkülözhetetlen „útitársaink”
Egy wellness szállodába a ruháinkon kívül másra nem is lesz nagyon szükségünk, de mindenhol jól jön, ha viszünk magunkkal digitális fényképezőgépet, hogy megörökítsük az élményeinket. Ha később vissza nézzük a képeket újra és újra felelevenednek az átélt pillanatok.  Léteznek vízálló készülékek, amely kifejezetten azoknak készültek, akik a búvárkodás szerelmesei és szeretnék megörökíteni a víz alatti élővilágot. Továbbá léteznek úgynevezett sportkamerák, hogy a mozgás szerelmeseinek is élmény legyen a fényképezés és videózás. Akik csak amatőr szinten szeretnék egyénileg kipróbálni a merülést, azoknak a kiegészítők előzetes beszerzése javasolt. A már régóta ismert Polaroid gépek azonnal kézzel foghatóvá varázsolják az megélt momentumokat. Ha pedig extrém környezetben szeretnénk fényképeket készíteni akár a mobiltelefonunk is hű társunk lehet, hiszen egy hegyi túra alkalmával nem kell több kütyüt magunkkal cipelni, továbbá olyat válasszunk, ha eme hobbinak élünk, ami víz-és törésálló, így mindenféle extrém helyzetben biztonságérzetet ad. Ha az álmunk egy biciklitúra, ne feledkezzünk el a részletekről sem, hogy gondtalanul hódolhassunk a bringázás örömének. A nélkülözhetetlen cuccaink tárolására léteznek csomagtartóra szerelhető, vagy oldalra lelógó táskák, így nem kell a hátunkon cipelni plusz súlyt, ezáltal kényelmesebb lesz a tekerés. A teljesség igénye nélkül néhány példát említettem az aktív pihenés variációira. Sokan szeretik összekötni egy hosszabb túrát akár kempingezéssel, persze autós kíséret sem árt, ha ilyen terveink vannak, hiszen a szükséges eszközök száma bővül, gondolok itt a sátorra, amelyben alszunk, illetve így menet közben is biztosított a pihenés, aki elfárad, az autóban is tud hűsölni. Az verdás és biciklis utazás alapvető kelléke a GPS, vagyis műhold segítségével pontosan tudjuk, éppen merre tartózkodunk. Több lehetőség is adott, léteznek az autós GPS-ek, amelyek közül ma már a legtöbb előre programozott térkép készlettel rendelkezik, így nem érhet váratlan meglepetés bennünket. Azoknak pedig, akik a bicajozás közben is szeretnek képben lenni, netán ha eltévednének, vásároljanak okosórát, amely segítségével nyomon követhetik milyen sebességgel haladnak, továbbá jelenlegi helyzetüket is azonosítani tudják.
Sütkérezés vízparton
Nem lehet általánosítani és szabályokat felállítani arra vonatkozóan, hogy egyik ember miért szeret jönni-menni a szabadsága alatt, a másik pedig miért inkább a lábát lógatja a vízparton.  Kisgyermekes családok és idősebbek között is többen szeretik, ha nincsenek korlátok közé szorítva, nem kell időre menni bárhova, ezáltal egy parti pihenés tökéletes választás lehet. Gyerekek szeretnek a homokos parton játszani naphosszat, és ha apartmanban szállnak meg, akkor sem kötelező főzni, az üdülő övezetek számos alternatívát kínálnak az étkezésre. Akinek pedig kimondottan jólesik a nagy melegben ebédre némi gyümölcs és szendvics, egy hűtőtáskában mindezek elférnek, az üdítő sem melegszik fel, gondtalanul élvezhetjük a napsütést és a káprázatos parti hangulatot. Gyermekeknek szuper időtöltés a lubickolás, de hogy örömüket fokozzunk, vehetünk felfújható matracot is, a parton pedig szuper időtöltést kínál egy szuper társasjáték is. Semmiképp sem felejtsünk el magunkkal vinni törülközőt, ha nem biztosítanak napágyat, ne érjen bennünket meglepetés, hogy felhőtlenül napozhassunk. Úti könyvek és az adott környék gasztronómiai és kulturális életét bemutató kisokos mellett ma már a legpraktikusabb barátunk maga az internet, ahol másodpercek alatt elérhető minden fontos információ, így nehogy otthon hagyjuk mobilunk, vagy tabletünk. Persze, lehetőleg ne ennek nyomkodásával töltsük értékes időnket, de applikációk sora áll rendelkezésünkre, bármilyen felmerülő kérdés gyors megválaszolására.
Tengerpart
Hagyjuk otthon a problémákat
Nagyon nehéz megállni, de kikapcsolódni indulunk, zárjuk le folyamatban lévő otthoni teendőinket és ne rágódjunk! Akkor tudunk önfeledten lazítani, ha nem agyalunk és rágódunk semmin. a feladatok megvárnak, higgyünk benne, ha hagyunk magunknak néhány napot, amit csak magunkra fordítunk, akkor pozitív energiákkal telítődünk, sokkal ellenállóbbak leszünk hazaérkezésünkkor. Együnk-igyunk finomakat, olvassunk el egy jó könyvet, vagy sportoljunk, tegyük, ami boldoggá tesz bennünket.

Ajánlott bejegyzések
fejhallgatófényképezőkiegészítőmobiltelefonUncategorized

Nem fér bele mindaz a képbe, amit mondani akarnál?

1 Perc olvasási idő
Egészítsd ki technikai repertoárod egy selfie bottal! Szerezd be Te is az utóbbi idők egyik legnagyobb slágerét, a selfiebotot! Ne bajlódj a…
mobiltelefonUncategorized

Szuper telefonok a forró hónapokban is

1 Perc olvasási idő
Nagy tárhelyet, modern hangzást, kiváló akkumulátorú készüléket keresel, vagy éppen designos telefonra vágysz? Az olcsóbbat.hu-n mindet egy helyen megtalálod! Ha valami igazán…
applemobiltelefonOnline vásárlássamsungUncategorized

Top mobiltelefonok nyárra már 95.000 forintért

1 Perc olvasási idő
A nyári kalandok és nyaralások eljövetelével nagyobb tárhelyre lenne szükséged, hogy megörökítsd az összes fontos pillanatot? Válogass 64, 128, 256 vagy akár…