Kontaklencsét a bírónak! | Hajvágók a focistafrizuráért | Full HD tévék
Korábbi cikkünkben sikerült összefoglalni, hogy a foci EB kapcsán milyen tárgyakat szeretnének minden áron ránk tutymálni és gondos marketingmunkával a kosarunkba tessékelni, most pedig egy csokorra való olyan árut gyűjtöttünk össze, melyeknek valószínűleg nagy sikerük lenne egy Európa Bajnokság kampánnyal, mégsem csaptak le rá.
Szinte hihetetlen, hogy még egy zsebkendőgyártónak sem jutott eszébe a német szövetségi kapitánnyal népszerűsíteni a termékét, pedig a mindig elegáns Joachim Löw nem először jutott el odáig izgalmában, hogy a kamerák és az élő közvetítés ellenére az orrát kezdje túrni. A meglehetősen gusztustalan kis jelenettel azonban jó nagyot lehetne kasszírozni, hiszen nem csak a papírzsepik, de az orrcseppek, a különböző megfázás elleni termékek, sőt a természetes alapú nyugtató tablettákra is rákerülhetne az arcképe, természetesen nem „akció” közben.
Tragédiákkal nem illik viccelődni, márpedig a világ egyik legjobb kapusának tartott Petr Čech, a cseh válogatott kiválósága egy ilyen baleset folytán kényszerül arra, hogy a meccseken rendre fejvédőt viseljen. Mivel vannak olyan marketing guruk, akiknek még ez sem szent, így nem lenne meglepő, ha már előálltak volna egy speciális ajánlattal, mely szerint még a fejét védő sisakot is reklámfelületnek tekintenék és ne adj isten törésbiztos bukósisakokat árulnának arcmásával. Hallottunk már hasonló, nem túl tetszetős akciókról, nem lennénk meglepve ha valaki fejéből már kipattant volna az ötlet és azon sem, ha egykettőre nagy népszerűségre találna, ha máshogy nem, hát botrány árán.
Cristiano Ronaldo biciklicsele még egyetlen kerékpárgyártót sem ihletett meg, pedig mennyivel nagyobb esélyük lenne a piacon, ha azzal hirdetnék a kétkerekűeket, hogy ezekkel olyan trükkökre is képes lehetsz, mint a portugál válogatott csapatkapitánya a labdával! Tekerhetsz ezerrel, a biciklidet sohasem lovasítják meg (Ronaldotól is nehéz a labdát elvenni), sőt a kátyúkat is úgy kerülgeted majd, mint az említett játékos a védőket.
A focistáknak (és itt most szándékosan nem emelnénk ki egyet sem név szerint), gyakran csatakos és izzadt a hajuk, nem véletlen tehát hogy már korábban is elő-elő fordult, hogy különböző tisztálkodási szerek ismert arcaiként tűntek fel a képernyőn, azonban arra még senki sem vetemedett, hogy ollót, hajvágó készüléket, orrszőr nyírót, vagy gyantázó szettet áruljanak velük. Némelyikükre ugyanis mindegyik használata ráférne és ha már használná, miért ne reklámozná? Persze nem a szépségükért szeretjük őket, inkább a focitudásuk nyűgöz le bennünket, de mindemellett az is köztudott, hogy amiben pénz van (bármelyik részről), azért bizony könnyebb áldozatokat is hozni.
Természetesen nem hagyhatjuk ki a bírókat sem a felsorolás alól, hiszen számos olyan termék van, melyhez bátran adhatnák az arcukat, a fene se tudja, hogy eddig miért nem keresték meg őket. Természetesen tudjuk, hogy a népszerűségi indexük nem verdesi a fellegeket, azonban síp, szemüveg, kontaktlencse reklámarcként még előfordulhat, hogy modellkarriert is befuthatnának, ugye?
Neked is van hasonló ötleted, hogy kivel és mit lehetne reklámozni? Írd meg nekünk!